PostNL is een postbedrijf dat zowel particuliere als zakelijke post- en pakketten bezorgd. Als u een vraag heeft aan PostNL dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van PostNL. Hiervoor kunt u het telefoonnummer 0900-0990 bellen. De kosten per gesprek bedragen 45 cent per gesprek (plus de belkosten). Door gebruik te maken van het snelle keuzemenu van de klantenservicetelefoon, krijgt u sneller de juiste persoon te spreken.

PostNL heeft in het verleden aardig wat naamsveranderingen gehad. PostNL is ooit gestart onder de naam PTT Post. Sinds 2002 is de naam veranderd in TPG Post. Voordat het de naam PostNL kreeg, heette het van 2006 tot 2012 TNT Post.

PostNL bezorgt elke dag pakketten en vijf dagen per week de post. Gemiddeld bezorgen ze doordeweeks in de Benelux zo’n 7 miljoen brieven en 800.000 pakketten. Het postbedrijf doet inmiddels veel meer dan het bezorgen van pakketten en post. Zo helpen ze zakelijke klanten met bijvoorbeeld online marketing en orderverwerking met behulp van robots.

Vraag advies aan de NS klantenservice

Heeft u een vraag over uw NS-abonnement? Of bent u uw OV-chipkaart verloren? Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van NS. U kunt hiervoor het volgende telefoonnummer bellen: 030-751 51 55. De NS-medewerkers zijn 24 uur per dag, elke dag van de week telefonisch te bereiken. Als u bijvoorbeeld een eigendom per ongeluk heeft laten liggen in de trein of als u vertraging hebt gehad en geld wil terugvragen. Dan kunt u het volgende telefoonnummer van de Nederlandse Spoorwegen gebruiken:  0906-1850.

Bij de NS staat klantvriendelijkheid en behulpzaamheid hoog in het vaandel. Op de website van NS kunt u veel reisinformatie vinden. Hier kunt u uw reis plannen of uw abonnement aanpassen. Ook vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Krijgt u liever advies van een medewerker? Dan kunt u altijd de telefonische helpdesk bellen.

Bezoek de website voor meer informatie : https://www.klantenservicetelefoon.nl